The Hills, Nudlar & massa te!!

Jag har legat på soffan heeela dagen och tyckt synd om mig själv... Usch känner mig inte alls pigg! Har ont i hela kroppen och helt seg i huvudet.. Fy för denna förkyldning alltså, inge roligt! Hmm ja jag har väll egentligen inte så mycket vettigt att skriva just nuu men jag har så tråkigt så jag var tvungen till att göra ett inlägg.. ;) Jag har iallafall bestämmt mig för att göra mitt hår ännu mörkare nu till hösten, måste ju faktiskt våga prova nått nytt!! : )

Kommentarer
Postat av: Malin

saknar dig också gumman! du lär verkligen komma hit någon helg så styr vi upp nåt skoj :) man behöver aktivera sig i höstmörkret så man inte ruttnar, haha. puss <3

2010-08-31 @ 17:01:46
URL: http://malinsky.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0