This is my life.

Ny dag = Nya möjligheter

Sitter i soffan framför tvn och dricker en kopp kaffe innan jag ska gå ner till jobbet.
Som dom flesta vet är jag en riktigt morgonmänniska och vill gärna ha mitt morgonmys
varje morgon. Gärna med stor hotellfrukost, en tidning, MTV på tvn och datorn i knät ; ) hihi..
Jobbar 10.00  - 18.00 idag. Efter de blir det ett träningspass och framåt kvällskvisten kommer
Josefin Astrén hit på lite te-mys och tjejsnack. De gillas riktigt myket : )

Ha en härlig tisdag allihopa!!

Måste oxå tillägga att jag träffade våran underbara Therese Wallén igår innan jobbet!!
Åh vad jag har saknat henne. Hon är ju numera en Norgebo istället för en Avestabo.. ; )



( Bilden är från min gamla lägenhet i Stockholm. Sommar - 09 )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0