Work 10.00 - 18.00

Sitter i soffan med en kopp kaffe som vanligt varje morgon innan jobbet ; )
Jag behöver verkligen den där koppen med kaffe för att få en bra start på dagen!
Ska jobba 10.00 - 18.00 idag oxå och på kvällskvisten blir det till att hänga lite med
min stora inspirationskälla Josefine Morelius och de ser jag fram emot!! : )
Hon har precis börjat utbilda sig till Frisör i Falun så gissa om hon kommer få träna på mig ; ) hihi
Jag måste säga att jag är oerhört stolt & imponerad av min kära vän! Hon är 22 år och har redan
hunnit med så himla mycket, hon går verkligen sin egen väg och gör precis det hon vill!!
Josefine kommer att gå långt här i livet och nå alla mål hon sätter framför sig!
Jag tror starkt på henne och är otroligt glad att hon är en av mina bästa vänner : )
Skulle jag beskriva henne med tre ord : LYCKA INSPIRATION & FRAMGÅNG
Nu handlade detta blogginlägg mestadels om henne men de är hon värd ; )

Ha en underbar onsdag för det ska jag ha!!


Min Josefine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0