Fredagsmys

Då va de fredag igen då!
Har legat i sängen sen i måndags..
Idag känner jag mig faktiskt på
bättringsvägen och kan förhoppningsvis
åka till jobbet på söndag om inte annat måndag!
Det blir ju till att vila idag oxå men eftersom
det är fredag så blir det ju iallafall fredagsmys ;)
Kan ju inte missa Let's Dance!! :)
Pratade nyss med Ann-Charlotte i telefon
och jag måste säga att det känns bättre att det
finns nån som är värre än mig när det gäller
shopping ; ) hahaa klockrenaste köpet!!
Ska strax dricka lite kaffe med Mamma,
har sällskap av henne ända fram tills klockan
tre då hon åker till jobbet! Tänkte faktiskt att
jag skulle passa på att packa ihop lite nyttiga saker
som ska med hem till lägenheten : ) Ska göra
lite små förändringar där hemma tänkte jag!
Lite nya gardiner, ny matta, nya tavlor! Ja lite
nytt och ny inspiration helt enkelt : )
Det kan behövas! Jag vill få lite vårkänsla så
alla snö skulle ju gärna få försvinna nu tycker jag.
I helgen ska även min blogg få en ny design!
Och till hjälp har jag självklart Söta Lina :)
Länk till hennes fotoblogg: http://oneplektrum.blogg.se/
Hon är jätteduktig på att fixa & trixa ;)
Så nu ska det bli lite nytt här & där!
Aja dags för kaffe nuu!
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0