Hemma i lägenheten igen!

Efter en helg med vänner och en
vecka i sängen med förkydling uppe
i härliga Dalarna är jag nu tillbaka
i min lilla lägenhet i Stockholm! : )
Får även finbesök ikväll av Karro <3
Blev tokglad när hon ringde mig och
sa att hon ville komma hit :)
Känns skönt att få en kväll med sällskap
och tjejsnack ;) tjoohoo! Och plus i kanten
att hon stannar hela helgen : )
Innan jag satte mig på tåget hit idag
så hann jag som sagt ta en mysig liten
fika med Min Magda på plus fiket : )
Alltid lika trevligt att snackaskit med den
där bruden alltså. haha längtar till sommarn
när vi ska ut på våra galna äventyr!!
Nu ska jag mysa ner mig i soffan med
en kopp te och vänta på Karrobarro : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0