Vårsol, Kaffe & Inspiration

Sitter i soffan med balkongdörren
lite halvöppen och njuter av vårsolen,
utsikten över söder, mitt nybryggda kaffe
och bläddrar i Dermaromes kursmaterial!
Jag ska strax ta mig ut till Tyresö och
hälsa på Karolin på salongen : )
Jag har sån himla härlig känsla i
hela kroppen och jag vet att allting
kommer äntligen bli precis som jag
vill och som jag vill ha det :)
Allting i livet har en mening
som sagt och man ska alltid följa
sitt hjärta och fånga dagen som den är!


Kommentarer
Postat av: Malinsky

Vi måste åka till vårt gamla hem i Trollbäcken någon gång nu på vårkanten också tycker jag! Vore ju supermys att hälsa på dom :)

2010-03-14 @ 12:37:26
URL: http://www.salestars.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0