Måndagmorgon!

Sovit som en prinsessa*

Nyss ätit en härlig frukost
med apelsin, vaniljyoghurt,
och kaffe! Mumsi.
Snart ska jag skutta in i
duschen och gör mig redo
för att åka in till Mariatorget
och möta upp min gamla
lärare på Elisabethskolan för
en liten "catch up" lunch ; )
Ska bli himla mysigt!!
Och jag hoppas att jag hinner
gå förbi Ann-Charlotte med
lite paket till henne idag oxå
eftersom hon fyller år idag:)
Imorgon ska jag till Dermarome
på Bare Minerals-kurs :)
Älskar att vara där på kurs verkligen!!
Man får så himla mycket inspiration.
Föresten så shoppa jag loss lite på
Ginatricot igår ;) hihi kunde inte låta bli..
En jeansjacka, ett linne  & en tröja!
Träffa även på ännu en till lärare från
Elisabethskolan då hihi. Söta Monica!
Aja nu lär jag faktiskt göra mig redo.

Ha en härlig måndag <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0