Höstpromenader är dom allra bästa.

Jag älskar verkligen hösten nu som ni alla har förstått ; )
När jag vaknade imorse va jag helt galet trött och ville verkligen inte kliva upp ur sängen... Men hade lovat mig själv att ta en promenad innan jobbet så det var bara till att pallra sig uppur sängen och ut i kylan. Direkt när jag klev utanför porten och kände den friska luften piggna jag till : ) Tänk vad morgonpromenader gör en gott!
Nu sitter jag och myser i soffan med en kopp kaffe innan jag ska gå ner till jobbet. Känner mig pigg & fylld med ny energi : ) Jag verkligen älskar att tränaa! Och nästa vecka sätter Jag & Josefine igång på gymmet! De ser jag verkligen framemot måste jag säga, och skönt att ha en peppande träningsvän : )
Ha en underbar onsdag nu för det ska jag ha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0