Pigg & Glad på en måndag : )

Startade dagen med en otroligt härlig morgonpromenad i det fina höstvädret : )
Det är inte varje måndag man känner sig pigg & glad trots att helgen har bestått
av en hel del festligeheter & sena nätter på stan. haha!!
Energin har jag fått av mina underbara vänner <3
Jag kommer att leva på denna helg riktigt länge.
Nu sitter jag & myser hemma i soffan med en kopp kaffe.
Ska snart gå ner på stan och göra massa ärenden och efter
det vidare till jobbet. Jobbar kortdag idag och det känns ganska skönt : )
Har en hel del att fixa & trixa med. Men måste säga att det känns riktigt bra
att jag storstädade lägenheten igår så att det är fräscht & fint nu i veckan.
Jag är laddad för en hel del träning denna vecka, känns kalas : )

Ha en kalasbra måndag för det tänker jag ha*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0