Höstdimma.

Älsklingen gick upp klockan 06.00 imorse och då kan jag tala om att jag knappt var vid liv.. haha sååå galet tröttis!! Somna om på stört och sov till 07.30 då va jag betydligt mycket piggare som tur va! Nu har jag krypit upp i soffan med en stor kopp kaffe och kikar på Vakna med the voice. Har inte alls nån lust att åka till jobbet idag ju.. Vill bara ligga inne på soffan och kika på film hela dagen! De är en sån dag ni vet : ) Men men de är bara ta sig i sin lilla krage och sätta sig i bilen mot Avesta och köra ett jobbpass mellan 10.00-18.00
Ikväll har jag faktiskt inte tänkt att göra någonting alls, behöver en hemmakväll känner jag. Har tränat nästan varje dag nu så idag blir det vila : ) Imorgon så har Gabbis lurat med mig på boxning , de ska bli spännande!! ; )
Neeej undra om man skulle ta sig lite mer kaffe så man blir en pigg tjej denna dag oxå : )

Have a nice day ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0