Dan före doppardan ; )

Sitter i soffan med tända ljus och kaffe koppen i högsta hugg ; ) Har precis käkat frukost! Julskinka, ägg & fil! Bra uppladdning inför sista arbetsdagen! Ska hälla i mig en C-vitamin oxå så jag håller dessa dumma baciller borta. Men jag tror jag känner mig lite piggare än igår iaf och det är ju positivt : ) Whiskeyn igår måste ha funkat lite haha men usch såååå äckligt det va!! Höll för näsan och tog en stor klunk ;D Måste ju prova om detta funkar eftersom alla säger att man ska dricka de när man är förkyld.. Kan nog ligga nått litet i de ändå tror jag : )
Ikväll kommer mormor & morfar till Avesta♥ Så dirket efter jobbet ska jag åka hem till Mamma & pappa och mysa med dom en stund! Sen hem till Min Darling och får se vad vi hittar på för mys ikväll : )
Nu måste jag göra mig redo!!

Ha en helt underbar dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0