Hemlig Julresa... ; )

Denna helg har som sagt varit efterlängtad länge  ; )
Hemlig Julresa med Viktors jobb!!
Klockan 10.25 i lördags satte vi på bussen mot..... De visste vi inte än.. hihi
Tillslut hamnade vi iallafall i underbart vackra Tällberg.
Vi grillade korv och körde masso roliga lekar ute hela förmiddagen.
Va något kallt så efter leknadet var det riktigt skönt att checka in på klockargården
och ta sig ett stort glas vin och en varm dusch !! Riktigt mysigt hotell verkligen.
Eftermiddagen fortsatte inne i lobbyn med kaffe, vin, pepparkakor och snicksnack!
Klockan 18.30 var det dag för Julbord & Julshow : ) En otroligt trevlig kväll på alla sätt & vis.
Rikitgt skönt att krypa ner i sängen där på kvälls/natt kvisten efter en heldag med festligheter.
Söndagen ringde klockan 08.30 och det var dags för hotellfrukost!! Det godatse jag vet ; ) hihi..
Efter frukosten tog Jag & Viktor en liten promenad ute i den härligt friska luften och sen var det dags för hemfärd..
Nöjda, glada & aningen trötta klev vi av bussen i hedemora igen och sen kan jag tala om att det blev en 2timmars powernap på soffan.... Välbehövligt hiiihi.. Trots att jag tog det lugnt med vinet hade jag ett otroligt stort sömnbehov!
Tog en kvällspromenad och beställde hem lite mat och kikade på film resten utav kvällen : )
Nu sitter jag & käkar frukost och ska snart gå ner till hemköp och inhandla kvällens mat som Viktor ska laga...
Sen blir det jobbet hela dagen!! Redo för en ny spännande vecka dåå : )

Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0