Jobba. Träna. Äta. Sova.

Thats my life ; )

Igår var det hur mycket som helst att göra på jobbet... Stressa mig nästan igenom hela dagen och sen stressa direkt till gymmet!! Men sååå skönt när man väl är där : ) Jag va med på ett core med boll pass och sen ett benpass : ) Sååå välbehövligt och superskojj!! Va något trött när jag kom hem till Min Älskling kan jag lova... Somna nog innan klockan tio. Idag vaknade jag upp med ont i halsen men det börjar gå över nu.. Jag MÅSTE hålla mig frisk!!
Ska jobba mellan 10.00 - 18. 00 idag och sen ska jag åka hem och bara slänga mig på soffan & mys! Känner att jag behöver en lugn och skön kväll med soffan, Viktor, tända ljus, glögg & nån bra film!!

Ha en härlig onsdag♥



Jag bjuder på denna gamla bild idag ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0