Kissemisse *

Igår fick vi finbesök av Viktors Moster lilla katt Iston som ska bo här tills på tisdag medans dom är uppe i sälen!
Sååå galet söt liten kissemisse : ) Den myste med mig & Viktor hela kvällen & natten och imorse låg han ihop kurad bredvid mig när jag vakna : ) Och nu följer han efter varje steg man tar.. hihi. Han ville till & med trycka lite på datorn men de gick inte så bara haha... Tror faktiskt att jag är feberfri idag som det känns nu iallafall, men det har ju gått lite upp & ner så vågar inte hoppas på för mycket.. Men vill gärna bli frisk idag!! Blir till att kolla på ett par gossip girl avsnitt under dagen precis som vanligt då men nu med gosigt sällskap : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0