Make me frisk thanks!!

Va meningen att jag skulle ha jobbat idag.. Men mådde verkligen piss så det blev ännu en dag hemma... Såå tråkigt!! Jag lacka ur rejält på att vi inte fått våra skåpluckor fortfarande inte har kommit tillbaka från lackeringen... Så jag fick väll ta saken i egna händer och snygga till de lite iaf!! Fram med gardiner & sax så löste sig den saken haha ; ) tillsvidare... Har städat lite lätt i lägenheten, det är ju trots allt nyår imorgon! Vi skulle ju egentligen ha åkt till Stockholm och firat in det nya året med Josefin & Viktor men nu eftersom jag inte är frisk blev det ändrade planer.. Vi har bokat bort på en & en halv imorgonkväll och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Nu sitter jag och lyssnar på lite musik. Väntar på att Viktor ska komma hem så vi kan åka till expert!! Och hade hoppats på att mina kläder skulle komma idag men det verkar inte så... Jag som beställt nyårsklänning... Men men!! Får leta fram nått gammalt ur garderoben!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0