Nystädad lägenhet.

Det blev ingen träning igår utan storstädning istället!! Det va otorligt välbehövligt kan jag lova er. Men har jag den bästa killen eller vad??!!! När jag kliver innanför dörrn så står han på alla fyra och skurar hela badrummet... ; ) Snacka om att han är bäst!! Guld värd på alla sätt & vis. Så eftersom vi hjälptes åt så gick faktiskt städningen otroligt fort. Superskönt att ha fått de gjort!! Nu luktar det blommar i hela hemmet ; )
Vi körde myskväll hela kvällen sen. Beställde hem Thaimat, tända massor av ljus och tittade på twilight : )
Idag känner jag mig mycket lugnare och ikväll blir det träning!! Ska prova på kettlebells : )
Motivationen är faktiskt på topp idag : )

Ha en härlig onsdag*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0