Snälla gör mig frisk!!

Bröt nästan ihop imorse när jag pratade med mamma i telefon!! Den är fjärde dagen jag mår så här och ingen förbättrning alls... När ska det vända??? Ringde vårdcentralen men dom sa väll inte mycket vettigt... Bara vila & käka ipren tills det blir bra typ.. Så jag får väll fortsätta med de!! Blev lite tröstshopping iaf ; ) En ny telefon, fyra klänningar & ett jättefint bh-set!! ; ) Farligt att vara sjuk när det finns pengar på kontot... haha!! Men va tvungen att pigga upp mig på nått sätt och shopping funkar alltid ; ) Drack min första kaffe kopp sen i söndags oxå! De satt fint kan jag lova er : ) Kaffe i mitt hjärta! Fått en tidning av Min söta Älskling oxå så jag kan sysselsätta mig med nått annat än tv & data.. Tackar gud för att han finns & lyser upp min dagar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0