Take care of yourself.

Fick en ryggmassage av Min Chef på jobbet igår : ) Helt underbart!!!
Jobbade även kortdag så jag skulle hinna med en annan lite mindre skön behanding...
Va iväg och rätade till kroppen.. Knäckt ut allt som fanns och tryckt ut alla knutor som fanns..
Ont som satan gör det men herregud såå bra det känns efteråt. Fick även lite tips & råd över vad jag ska göra för att min mage ska bli bättre. Har som sagt hatt ont i magen från och till ett bra tag nu.. Mycket stressrelaterat...
Men nu ska jag prova vara utan spannmål i 2veckor och se om det blir bättre. Inget bröd & pasta för mig nu... Ska även minska ner på kaffet. Helst vara utan helt... Men får se hur det går! Jag som verkligen behöver mitt morgonkaffe... Men jag ska försöka så gott jag kan! Får dricka grönt te istället : ) Bara man får in de på rutin så går det säkert bra de oxå : ) Idag börjar jag halv tolv och jobbar till halv åtta.. Det va sååå skönt med en sovmorgon efter gårdagens behandling! Mycket välbehövligt : ) Tog en liten kort promenad imorse ute i det härlig vinterlandet ; ) Jag älskar att det är vitt & fint ute!! Sol & snö i mitt hjärta : ) Helt underbart! Sjukt vad dagarna går fort ju.. Redan torsdag. Imorgon är det liksom helg igen : ) Nuu ska jag softa på soffan en stund innan det är dags att åka till Avesta.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0