En jobbvecka kvar.

Nu är det nedräkning.... På lördag lyfter flyget mot Thailand!!! : )
Jag startade den här dagen med en träningspass på gymmet.
Kändes riktigt skönt att börja måndagen med träning efter en liten
halvjobbig söndag... Kände mig halv igår kväll när jag gick & la mig...
Men som sagt man får leva i nuet och låta allting lösa sig med tiden.
Allting har en mening så vi får se vad som händer efter dom här veckorna.
Höjdpunkten på min söndag var iallafall Zumba-passet på iform och myskvällen
med Therese, Solsidan & pizza!! : ) Gottiigottgoootttt!
Nu sitter jag i soffan och dricker lite kaffe. Samlar lite krafter för att snart
pallra mig iväg mot jobbet.. Ska faktiskt bli skönt att stänga in sig i behandlingsrummet
hela dagen idag och slippa vara ute i verkligeheten där alla tankar blir så självklara.
Gud de låter som jag är helt deprimerad men så är det inte!! : ) Hade bara ett litet förvirrande
samtal med en viktig person i mitt liv igår som fick mig att börja fundera på saker&ting...
Men nu kör jag järnet denna vecka och sen är det faktiskt SEMESTER!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0