Time on my own *

Det var faktiskt länge sedan jag vaknade upp helt själv en söndagmorgon och bara har ett träningspass på dagen inplanerat. Känns jätteskönt att bara få gå omkring i mjukiskläder halva dagen och sen få gå ner till gymmet och köra ett Zumba-pass : ) Ska bli superroligt att testa på Zumba eftersom alla pratar om det och säger att det är så kul!! För mig är det så himla viktigt att ibland bara få bara själv och hinna ikapp med allting. Gårdagen spenderade jag tillsammnans med min bästa vän Josefin ♥ Vi satt på fiket ett par timmar och drack kaffe & käka en varsin riktigt stor semla ; ) Gottigottgott!! Efter de tog vi en långpromnad och käkade lite lunch på de oxå. Jag sov middag ett antal timmar... hahaha sen blev det lite chill på pizzan med Jonas och efter de film med min Josefin igen! Behövde verkligem en dag fylld med fina vänner och goda energier för att rensa alla tankar & funderingar som jag har kring det mesta i mitt liv. Om en vecka ligger jag på stranden i vackra Thailand och njuter av nuet och inget annat!! Jag kan inte beskriva med ord hur underbart härligt det ska bli : )

Ha en mysig söndag allihopa♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0