X-cider, Spotify & nya kläder!!

Startade dagen med ett träningspass. Superskönt!! Behövde komma ut i friska luften och träna ur mig lite granna : ) Riktigt bra start på dagen måste jag säga. Gjorde mig klar för en fika på stan med Min Söta Josie efter de. Satt på plus och snacka massa gojja som vanligt och efter det blev det en shoppingruna : ) Gött Gött!! Lite nya kläder & en plattång är aldrig helt fel. Nu har jag myst ner mig i soffan med en x-cider och lyssnar på spotify. Har det riktigt mysigt med andra ord ; ) Snart kommer Josefine hit och ska locka mitt hår lite med nya plattisen, lär ju se vad den går för!! :D Ikväller blir det mat & mys. Bra fredag tycker jag!!♥

PUSSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0