I´m sick and inlove ; )


Första rikitga semsterdagen och jag vaknar upp med feber & halsont.. Känns inte helt okey = /
Blev iallafall lite ompysslad av Min Älslkling imorse som fixa frukost. Kaffe & Smoothie i mitt hjärta!
Tack kära du♥

Nu har jag hällt i mig massor av C-vitamin, ätit jordgubbar & bananer, knaprat lite alvedon och druckit massor av vatten, te & kaffe. Jag ska tamefasen vakna upp frisk imorrn!!! : )

Midsommarhelgen har varit helt klart supermysig : )
Grillat, Rose´vin, Älsklingen och massa mys!!
Tack alla fina människor som förgyllt denna helg*

Nu vill jag att Min Viktor ska komma hem från jobbet så jag får lite sällskap
här hemma i lägenheten.. Han är mitt sunshine och världens goaste kille♥


Jag Älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0