Studentminnen..

Åh den här dagen är både fylld av glädje & ångest.... Gud vad jag skulle göra mycket för att få ta studenten igen. De va verkligen en av dom bästa dagarna i mitt liv!! Slutet på något stort & början på något ännu större ♥
Jag önskar alla studenter idag all min lycka och hoppas att er framtid blir ljus *

Jag har varit såå dålig på att uppdatera här känner jag men man får faktiskt skylla på det otroligt härliga heta sommarvädret : ) Hela förra helgen när vi va långlediga va det sol,bad,grill & Rosé vin som gällde : ) Ett par otroligt härliga lata dagar i solen. Skönt att man fick bättra på thailandsbrännan lite, de märks ju faktiskt att färgen tar väldigt fort när man har grundbrännan. Och snart är det semestertider oxå! Räknade ut att jag har 10 arbetsdagar kvar sen är jag ledig i 2 veckor!!:) Åh vad jag ska njuta varje dag kan jag lova er.
I helgen blir det lugnt och skönt, ikväll ska vi hem till Viktors pappa och äta mat & ta ett glas fredagsvin ; )
Lördag kika fotbollsmatch och sen ska jag hem till Avesta och träffa min familj litegranna ! En och annan promenad ska hinnas med oxå. Har faktiskt rört på mig varje dag denna vecka. De känns rikitgt bra : )

Neej nu ska jag göra mig redo för jobbet!
Ha en kalasbra fredag*
Pusselipusss♥

*
Student 2008*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0