Valborgshelgen *

Fredagen spenderades med familjen & kärleken ♥
Mormor & Morfar kom på besök så efter jobbet
blev det grillat & ett glas vitt uppe i skogsbo.
Så himla härligt att få träffa dom : )

Lördagen blev det ingen sovmorgon för min del... :D
Väckt av telefonen 07.20 och då var det dags för en
promenad runt broarna !! Men såå härligt med morgonprommisar.
När jag kom hem blev det mysfrulle på balkongen med min Viktor
och sen en vända på stan. Lite shopping & lite fika : )
Kvalitetstid med mormor & morfar innan Jag & Josefin åkte
iväg till Husby för att kika på Viktors fotbollsmatch, där Josefin
VERKLIGEN stod för underhållningen vill jag lova ; ) hahaa....

Söndagen startade oxå med en morgonprommis och vi hade sånn
tur att bli bjudna på frukost hos mamma & pappa efter de : )
Krama hejdå till mormor&morfar♥
tråkigt att dom åkte hem såklart....
Resten av dagen blev det bara chill och sen en filmkväll med pizza på menyn!!

Puss Puss *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0