Grymt träningspass med Madde!!!

När jag kom till gymmet igår möttes jag upp av solstrålen Madde som berättade att det bara var jag som skulle gå på ben/rumpa-passet!! Så jag fick köra helt solokvist med den duktiga PT.n Madde : ) Hårt som tusan körde vi kan jag lova er!! Jag va helt skakis i benen efter passet men humöret va på topp!! Grymt bra pass : ) All kredd till Madde!!
Som jag anade så vaknade jag upp med den ljuvliga träningsvärken och jag gruvar mig nästan lite för morgondagen eftersom dag 2 alltid är värre för mig mig.... Och då ska jag upp och köra yoga klockan 07.00.... ; )
Nu sitter jag och kikar på vakna med the voice och dricker kaffe som alltid på morgonen! Det är faktiskt den bästa starten på dagen som sagt : ) Bara sitta i mjukisbrallan & softa lite! Ska snart åka till jobbet och jobba fram till klockan 18.00 sen hem och onsdagmysa med Min Älskling♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0