Sovmorgon.

Åh vad skönt med en sovmorgon idag!! Otroligt välbehövligt faktiskt. Börjar jobba klockan 12.00 så jag ska bara softa på soffan med kaffe koppen fram tills dess : ) Har tändt lite ljus och kikar på vakna med the voice. Jättemysigt! Hade gärna velat haft min Älskling hemma oxå men man kan ju som sagt inte få allt man vill ha ; )
Igår körde jag ett ben/rumpa pass på iform : ) Superroligt & hårt pass. Madde är riktigt duktig!!
När jag kom hem blev det soffan & fotboll med Viktor. Ikväll kommer vi hem sent båda två.. Känns som att vi aldrig hinner ses på veckorna... De är lite tråkigt faktiskt.. Skulle önska att vi kunde få en dag där vi hann laga mat & äta tillsammans!! Men men vi jobbar & tränar olika tider så de är inte så lätt inte..
Imorgonbitti är det yoga som gäller :) Alltid lika taggad!! Jag kan rekommedera ALLA att testa livsyoga!!:)
Snart måste man väll börja fundera på att köpa julklappar oxå.. Hmmm kanske borde ta en tripp till kupolen snart!
Tänk att det snart är jul.. Tiden går sååå fort!!

Have a nice day♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0