Tisdag = Jobb & Träning.

Som alltid på tisdagar så jobbar jag mellan 10.00-18.00 och går på ben/rumpa pass på iform klockan 19.00!!!
Jag älskar de passet på gymmet, det är sjukt roligt och riktigt jobbigt!! Jag får alltid en härlig träningsvärk ; ) haha..
Sen hem till Viktor och mysa på soffan!! :) Alltså jag kan inte riktigt förstår vart tiden tar vägen rikitgt... Nu till helgen är det liksom första advent!!?? Kan någon fatta de ?? Jag tycker fasen nyss att det var sommar... Men det ska bli såå mysigt med massor av julmys : ) Måste åka till Franzens i helgen och köpa julgardiner och lite annat smått&gott:)
Nu måste jag dricka upp min kaffe kopp så att jag piggnar till här innan jag ska sätta mig i bilen mot jobbet...

Have a nice day♥

Längtar till helgens Julmys!!!!


Kommentarer
Postat av: linn rudh

avundsjuk jag vill ocksåhandla julgardiner på Franzens!!

2011-11-23 @ 09:22:41
URL: http://rudh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0