Yoga är en bra start på dagen!!

Gick upp klockan 06.15 imorse och satt i gympasalen klockan 07.00 redo för ett yoga pass!!
Det är riktigt härligt att kickstarta dagen med yoga! Man blir pigg, lugn, glad, harmonisk och klar i skallen : )
Många goda effekter ; ) Anette Hansson är en jättedukitg yogalärare som sprudlar av energi!!
Nu sitter jag i soffan med mjukiskläder, tända ljus och min stora kopp kaffe ( Like always )
Börjar inte jobba förns klockan 12.00 idag så jag hinner softa lite nu på förmiddagen och sen utretta lite ärenden på stan innan plikten kallar. Jobbar till klockan 20.00 ikväll och sen är det bara hem och mysa med min älskling!!!♥
Måste säga att jag älskar sambolivet. Det är så skönt att alltid komma hem till den man älskar efter en hel dag med hårt jobb. Bara få äta god, mat, mysa ner i soffan & prata om allt mellan himmel & jord. Jag är så tacksam att Viktor finns i mitt liv och han gör min vardag så mycket lättare : ) Han är guld!!

Har varit lite dålig på att uppdatera i veckan men här kommer några bilder från förra helgens fest!
Mitt gamla hem. Josefine nya hem.








Josie. Jempi. Arnii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0