Bra helg men dålig måndag...

Har haft en helt underbar helg tillsammans med familj & vänner♥
Fredagskvällen spenderades på " En & en halv " med Viktor, Mamma & Pappa. God mat, gott vin & underbart sällskap. Supermysigkväll och som alltid när vi äter där så är det fantastisk mat & toppenservice.
Lördagen startades med ett Zumba-pass på iform och sen hem och luncha med Min Älskling.
En powernap på soffan och sen svira på partydressen för att åka hem till Storasyster på tjejfest. Jättelyckad kväll med mycket skratt & dans!! Tack alla tjejer för en kalaskväll.. På söndagen tog Jag & Viktor en rejäl & välbehövlig sovmorgon!! Sååå skönt. Sen ut på en långpromenad i skogen, jättemysigt!! Jag älskar hösten när det är sol, lagom temp och såå fina färger i skogen. Hem och käka lunch och efter de iväg och kika på hockey. Väl hemma igen lagade vi middag och kikade på tv. En jättemysig helg på alla sätt&vis.

Måndagen var mindre mysig...... Vaknade upp med jordens magvärk!!! Åkte till Vårdcentralen och där spenderade jag väll ett antal timmar på akutavdelningen... Blev undersökt & dom tog massa prover... SOM JAG HATAR!! Bläää blir alltid helt snurrig i bollen = / men dom hittade inga direkta fel... Skulle prova vara utan mjölkprodukter ett par veckor och blev det inte bättre skulle jag återkomma.. Usch hatar att ha problem med magen!! Finns inget som hjälper ju.. Har man ont i huvudet kan man iallafall ta en ipren..
Idag är det iallfall lite bättre men kan inte äta :( Är helt slut såå idag blir det bara sängen.. Sov till klockan 12 idag.. Det är absolut inte likt mig för fem öre.. Jag som är så morgonpigg!! Men men det är bara vila & hoppas på att det blir bättre...

Kommentarer
Postat av: Johanna

nej va tråkigt med magen!! Jag antar att chokladen bara hjälpte psykiskt ;) Hoppas du mår bättre snart <3

2011-10-18 @ 18:46:41
URL: http://sjoholmskan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja det känns ju alltid lite bättre när man FÅR äta lite choklad & tycka synd om sig själv ; ) haha... Tack för din omtanke vännen <3

2011-10-18 @ 19:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0