Lovely Friday.

Åh vad skönt med fredag!!! Underbart att snart få lite ledighet.. Ska jobba mellan 10.00-17-00 först sen är det HELG på riktigt ; ) Ikväll är vi bjudna på mat hemma hos Mamma&Pappa uppe i skogsbo. Vi ska fira min älskade storasyster som fyller år på måndag : ) Skönt att få spendera lite kvalitetstid med min familj ♥
Sen åker vi nog bara hem till hedemora och myser i soffan skulle jag kunna tro : ) Lite candy & movie!!
Imorgonbitti ska jag på Zumba igen!! Är superladdad och hoppas att min träningsvärk ska ha slöppt litegranna tills dess... Gud Ben/rumpa passet va ett riktigt mördarpass.. haha!! Men otroligt effektivt : ) Lördagkvällen blir det tjejfest hemma hos Sis : ) Vin, mys och massa tjejsnack!! Det ska bli riktigt roligt. Va ett tag sen jag va ute på galejj.. Min kära Moreliustjej ska ska oxå med så det blir nog kalaskul :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0