Tända ljus i mitt hjärta *

Nu är det verkligen levande ljusens tid ♥
Jag älskar att mysa ner i soffan och ha masor av ljus tända, det är harmoni i själen.
Jag jobbar otroligt mycket nu... Så alla små stunder jag har hemma måste tas varas på : )
Nu sitter jag med mitt morgonkaffe framför vakna med the voice och myser och självklart tända ljus på bordet!!
Det är faktiskt otroligt viktigt med en bra start på dagen. Bra frukost och ingen stress. Jag går hellre upp en halvtimme tidigare så jag hinner sitta i soffan och slappa en stund. Idag ska jag jobba mellan 10.00-20.00 så denna morgon är extra viktigt att hinna samla massor av energi. Men självklart så längtar jag redan tills jag får komma hem och mysa med Min Viktor♥
Igårkväll va jag och tränade på iform/hedemora. Angelicas ben/rumpa pass såklart ; ) Sååååå jobbigt och sååå roligt!! Gruvar mig lite inför morgondagens träningsvärk.... Aj aj.
Neej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och bara vara en stund : )

Ha en härlig onsdag : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0