Vart är min matlust??!!

Jag som brukar älska frukost och nu kan jag knappt få i mig en macka... Åh jag vill bara veta va det är som är fel!!! Men provsvaren visade ju inget... Men något är det ju som är galet.. Känner mig ju så himla orkeslös när man inte kan äta ordentligt. Idag ska jag iallafall till jobbet, jag hoppas att det ska gå bra! Man blir ju alldeles deprimerad av att vara hemma. Jag vill ha tillbaka min energi & min matlust NU!! Läkaren sa att det kunde vara stressrelaterat oxå.. Det kan såklart ligga något vettigt i de eftersom det är fullrulle jämt för mig och jobbet tar väldigt mycket energi.. Även om jag älskar att vara hudterapeut så är det ett otroligt krävande yrke.. Man ger så himla mycket av sig själv hela tiden att man ibland glömmer bort att spara lite energi åt sig själv.. Sen blir det ju oftast att man stressar i sig maten vilket inte alls är speciellt bra... Får försöka ha allt detta i baktanken och göra något åt det! När magen krånglar blir man alldeles down verkligen.. Känner ingen lust för någonting alls... Tur att jag har Min fantastiska pojkvän Viktor här hemma som alltid lyser upp mina dagar♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0