Feber....

Kände mig pigg igårkväll och uppladdad med energi inför jobbet!! Dessvärre vaknade jag imorse med feber & halsont... Det känns mindre kul måste jag säga.. Så nu kan jag ju dra slutsatsen att även en förkyldning låg och spökade bakom mitt stora sömnbehov. Så nu knaprara jag ipren och dricker C-vitamin... Det går ju som sagt väldigt mycket förkyldningar så här på höstkanten så det är väll egentligen inte så konstigt att man åker på en släng... Det ända som hjälper är ju sömn,vila&ipren.. Så ni vet vart ni hittar mig idag! På soffan med tekoppen & iprenkartan... Tur att Min Viktor har fixat så att jag kan kika på Gossip Girl HELA dagen iallafall. Thank gaaad för att han finns♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0