Frisk luft rensar tankar!!

Det har blivit väldigt mycket promenader på senaste! Jag är i stort behov att frisk luft och att rensa alla tankar! Samtidigt som man får prata av sig med en kär vän eller min underbara sambo!
Imorse klev jag upp med tuppen och tog en superskön morgonpromenad med min fina vän Johanna♥
Man blir så pigg & peppad till livet av en skön promenad och ett riktigt pepptalk!! Det är att rekomendera!!:)
Nu sitter jag med kaffekoppen i soffan och ska strax åka till jobbet...
Det hände lite roliga saker imorse när Jag & Viktor steg upp. Klockan ringer 06.40. Vi går upp jag ska smörja in min underbara aromessence Rose i ansiktet och tappar ut nästan heeeela flaskan på badrumsgolvet...... DYRA DROPPAR vill jag lova er...... Ska hämta mitt vattenglas från sovrummet och häller ut halva glaset i sängen... Viktor hittar en gammal stekspade bakom gallret ovanför kylen... haha what´s happening????!!! ; ) Ni kan kanske förstå att jag behövde en promenad efter allt detta...

JUST DO IT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0