Påskhelgen : )

Det har varit en otroligt härlig, mysig, trevlig & rolig påskhelg tillsammans med alla nära&kära♥
Skärtorsdagen firade Jag & Camilla med en fika på plus efter jobbet!! Hem och tog en promenad, lagade mat till mig & älskling. Gick till en & en halv och tog ett glas vin med Viktors syster : ) Långfredagen & min födelsedag!:) Familjen kom hit på fika, middag hos Viktors pappa, fest med tjejligan & utgång i Avesta! Påskafton blev en lång sovmorgon och sen iväg till Viktors mamma i Borlänge på påskmiddag :) Påskdagen var en riktigt chilldag och fortfarande kvar i Borlänge, hemfärd på eftermiddagen, promenad, mat & soffmys. Annandagpåsk blev det en tripp till Kuppan med Mamma & Pappa. Shoppa lite nya kläder och strosa runt : ) En fik hos mig när vi kom hem!! Sen blev det mindre skoj.... Jag åkte på magsjuka och har inte piggnat till förns nu!! Har fått i mig lite mat och ska försöka samla tillbaka mina krafter... Usch vad dåligt jag har mått!! Tur att jag har min bästa sambo som fixar & donar!! Så nu blir det till att kika på Summerland resten av dagen : ) KRYA PÅ MIG!!!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0