Systermys, fika, promenad, gymträning, filmkvällar.


♥SyskonKärlek & Fikamys♥




Lördagen startade hemma hos Min älskade Storasyster : ) Massor av gofika & tjejsnack!!! Helt underbart att träffa henne och babbla om allt & ingenting. Jag älskar min Syster såååå mycket och är så tacksam att hon finns i mitt liv. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan henne. Vi hade en otroligt mysig förmiddag med massa skratt som vanligt när vi är i farten.. ; ) När vi var klara med vår lilla fikastund åkte jag hem till hedemora, slängde ihop lite lunch och tog en powernap på soffan : ) Skulle egentligen ha åkt tillbaka till Avesta på kvällen för en utgång men jag va så trött så det blev en filmkväll hemma med Min Sambo istället : ) Massa godis och Baksmällan på tvn : )
Hade inte umgåts med honom på hela helgen och knapp i veckan heller så det var skönt att vi fick en helkväll tillsammans med bara varandra : ) Imorse vaknade vi strax innan elva!! Brukar inte sova så länge men ibland kan det vara skönt att sova ut riktigt ordentligt. Jag gick till gymmet direkt efter frukosten. Jag var nästan helt själv på Må Bättre och det va superskönt! Hem och käkade lunch och sen direkt iväg till Avesta för en promenad med två kompisar runt kanotleden : ) Nu är jag nyduschad och nermyst i soffan med en kaffekopp : ) Viktor är på match och kommer hem runt halv 8 så ska väll fixa lite mat tills han kommer hem : )

Myshelg på högnivå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0