Känslomässigt kaos...

Ska försöka hitta ord till alla mina känslor just nu...
 
* Separationsångest
* Spänning
* Glädje
* Sorg
* Rädsla
* Förväntasfull
* Lycklig
* Ledsen
 
Ja typ alla dom känslorna och några till strömmar genom min kropp just nu....
Varför är det alltid sååå känslosamt när man ska avsluta något gammalt och börja på något nytt??
Kommer det alltid att vara så ? Är det så vi fungerar ? ... Mycket tankar.
 
Det känns rätt i magen men samtidigt sååå sjukt jobbigt...
Oj oj oj vilka känslosamma dagar detta har varit och imorgon är sista dagen på salongen...
Jag har fått så många fina vänner under dom här två & ett halvt åren jag har jobbat hos Dessan..
Skrattat, gråtit, stressat, druckit kaffe , mått bra, mått dåligt jaaa ALLT!!
Salongen har varit mitt andra hem.... Både på gott & ont ; )
Kommer känns så sjukt imorgon när jag låser dörren om mig.....
 
Ikväll ska jag ha en * Jenny-kväll *
Sitter med färg på brynen nu, sen blir det dusch peeling ansiktsmask och massa tända ljus & en kopp te!
 
Längtar till Min Älskling kommer hem från träningen... Behöver honom nu!!!
 
 
 
♥ Dess ♥ Milla ♥ Jempa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0