Söndag..

Blev en lång sovmorgon idag, vaknade 10.20!! Brukar annars vakna runt åtta halv nio tiden på morgonen... Men haft världens magvärk inatt!!! Hatar denna vecka alla vi tjejer måste ha en gång i månaden... Det suger!!! Gör sjukt ont och humöret blir som en jäkla berg&dalbana... Det börjar kännas lite bättre nu, värken har släppt lite men nu är jag ju riktigt trött istället eftersom jag sovit som en kratta inatt....Men men är ju ledig idag iallafall och har sovmorgon imorgonbitti.. Känns helt sjukt att jag ska jobba sista veckan på salongen innan min studier sätter igång! En overkligkänsla faktiskt.. Så mycket blandade känslor kring allting. Det ska bli sååå galet spännande och roligt samtidigt som det är en sjukt separationsångest till salongen, kunder och kollegor...Läskigt, Spännande, roligt ochj sorgligt på samma gång liksom.. Känner mig iallafall redo att starta ett nytt kapitel i livet : ) Sen får vi se hur allting slutar, vart jag/vi hamnar och hur allting blir. Jag som annars är ett kontrollfreak går nu helt emot mina principer och låter allting " lösa sig " som min kille brukar säga ; ) Och som Jag & Min Vän Jonas brukar säga : JUST DO IT!!!
 
Idag ska jag följa med Viktors Pappa till Borlänge och kolla på Husbys fotbollsmatch :) Ska bli skoj och vädret ser jag riktigt lovande ut : ) Sol & Fotboll det är en bra kombo!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0