Alla hjärtans dag <3



Tack mina älskade solstrålar som förgyllde min dag igår ♥

På jobbet hade jag och Camilla mysfika med Kaffe & rosa gelehjärtan : )
Direkt när jag slutade åkte jag till hemköp och handlade hem alla ingredienser som behövs för att laga tacos! Etersom min Älskling skulle jobba så sent ville jag överraska honom med god mat som jag vet att han älskar!!
Lagde mat, tog ett glas vin och tända massa ljus över hela lägenheten : ) Han blev glad när han kom hem och det var det viktigaste ; ) Vi satt och myste i soffan nästan ända fram till klockan elva ( vilket är sent för oss haha )
Sen var det riktigt skönt att gosa ner i sängen och jag tror att vi båda somna på stört efter all god mat, efterrätt och några glas vin! Tusen tack för en jättemysig kväll min Viktor och tack för dom fina blommorna !! Ser framemot lördag när vi ska ut och äta middag & gå på bio : ) Mys mys mys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0