Feeling Piggelin.

Tog en superskön kvällspromenad direkt när jag kom hem från jobbet igår!! Älskar den friska luften som är ute nu när det är några minus grader, kalashärligt! Fick ett galet roligt telefonsamtal från en av mina bästa vänner som precis har kommit hem från Thailand ( OM JAG ÄR AVIS ) haha.... Åh jag vill oxå åka jue... Ska bli skojj att se den lilla pepparkakan iallafall !! Jag tog en lång härlig varm dusch när jag kom in och la i en hårinpackning i håret : ) Vaknade 07.15 imorse och till min förvåning låg Viktor oxå kvar i sängen...?? What ? Stackarn försov sig... Hans mobil hade dött så klockan kunde ju inte ringa! Nu sitter jag och dricker mitt morgonkaffe och ska snart åka till vårdcentralen och ta mitt första cellprov i hela mitt liv.... Är lite nervös men alla säger ju att det inte gör ont och att det går fort! Hoppas på att alla andra har rätt!! Sen måste jag bränna direkt till jobbet! Ska till gymmet ikväll har jag tänkt : ) Eller om jag tar det på torsdag får se hur jag känner ikväll.

Have a nice day everybody♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0