Fredagsmorgonkaffet in my heart *

Kaffet smakar lovely på fredagsmorgonen!!

Sitter och tittar på Vakna med the voice och det är Josefin Crafoords sista dag på vakna... Tråkigt!! Hon är ju sååå härlig och sprider energi genom tvrutan på morgonen. Undra vem som ska ersätta henne??

Igår efter jobbet hämtade jag upp Thaimat och åkte hem till Min Bästis och snackade massa tjejsnack!!!
Tack Josefine för en toppenkväll, du är min coach i alla lägen ; ) Nu styr vi upp allt vi vill!!!
Känns alltid lite småknasigt när jag har varit i min gamla älskade lägenhet som Josefine numera bor i men ska snart flytta därifrån igen ;) haha... Men vilket underbart hem det är! Får nästan lite ångest när man åker därifrån och kommer hem hit där jag bor nu... Känner mig ju hemma här men den lilla lägenheten i Avesta jag hade va såå JAG om ni förstår vad jag menar.. Blev ebn storstädning på kvällskvisten och efter de försvann min knasiga känsla igen.
Bokade boende i sälen tills vi ska på bröllop. Egentligen skulle vi bott hos mormor & morfar men nu hitta vi på ett billigt och fint hotellrum istället nära backen : ) Så det slog vi till på! 22 Mars drar vi upp : ) LÄNGTAR!!!!!
Neej nu måste jag faktiskt ta och göra mig lite fredagsfin ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0