Ge mig VÅR!!!

Jag längtar nått så galet mycket till våren!! Igår frös jag precis HELA dagen... Jag blev inte ens upptinad inne i behandlingsrummet (trots att jag hade massage) Då är det KALLT!! Dagen igår gick otroligt fort iallafall. Kom hem runt halv 9 och då var det skönt att gosa ner i soffan med Min darling kan jag lova er. Idag känner jag mig lite tröttis.. Men piggnar nog till under dagen : ) Skulle vilja träna idag men MÅSTE vara försiktig... Jag får vänta tills imorgon! Då går jag till gymmet igen och kör en timme : ) LÄNGTAR!!!! Hmm hittade dock inga träningskläder igår men det är ju ingen panik. Jag har ju men har tröttnat på dom ; ) Annars blir väll denna dag precis som alla andra dagar skulle jag kunna tro!

Puss&Kraaaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0