Gymmet here I come ; )

Mitt första gympass på en & en halv månad efter alla dessa sjukdomar!!
Jag kan lova er alla att det kändes sååå gött i kroppen : )
Sprang på löpbandet 30min och sen körde jag lite mage & armar.
Måste börja lite försiktigt med träningen eftersom jag tappat såå mycket under tiden jag varit sjuk.
Men nu är jag snart back on track again!! Åh vilken härlig känsla : )
Har bytt gym oxå föresten. Nu är det Må Bättre som gäller eftersom ifrom gick i konkurs...
Nu har jag precis handlat mat till kvällen, duschat, gjort en peeling & ansiktsmask och gosat ner i soffan!!
Känner att jag är värd lite * Jempa-Time * innan min sambo kommer hem från sin fotbollsträning. Då blir det matlagning och myskväll framför tvn : ) Ska göra lite kyckling och ungstekta grönsaker tänkte jag!
Imorse storstädade vi hela lägenheten, organiserade i köket, rensade en garderob och tvättade.
Denna söndag har med andra ord varit väldigt effektiv! Känns bra : )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0