Healing, Helkroppsmassage & Semla.

Igår efter jobbet gick jag direkt till Janet för att få en helkroppsmassage, hade beställt en djupgående massage på 80min men vi kom överrens om att jag var i mer behov av en avkopplande massage blandat med healing : )
Guuud vad underbart det var!! Jag behövde det mer än vad jag trodde faktiskt. Det är såååå sjukt att man kan glömma bort sig själv och sin egen kropp så mycket.... Jag som ändå jobbar med hälsa & välmående som är såå medveten om hur viktigt det är! Men tyvärr kommer jag ofta i andra hand ändå... Man tar jobbet och alla andra i första hand! Jag måste försöka bli mycket bättre på detta om man ska hålla ett par år till i detta hudterapeutyrke.
När jag kom hem så väntade min älskade Sambo hemma med Thaimat & Vaniljsemla♥ Han är bäst!!!!:)
Låg i soffan och kikade på tv och bara myste med tända ljus : ) När det väl var dags för sängen så slockna jag på 5röda tror jag ; ) haha såååååå trött !!! Nu sitter jag och kikar på vakna och dricker kaffe : ) Börjar jobba klockan 10 och slutar kl 18... Ska på bodybalance kl 19.30 ikväll!! Det ser jag fram emot : ) Sjuktbra träningsform som passar mig som handen i handsken!! : ) Torsdagskvällen ska jag försöka spendera hemma och bara slappa : ) Sen är det helg igen!!!;) Wooohoooo va skönt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0