I want summertime...

Tog en promenad ute i det härliga solskenet igår innan jag började jobba : ) Fåglarna kvittra, solen värmde och man blev alldeles varm innombords : ) Vårkänslor!!! Jag längtar sååå mycket till vår & sommar nu!! Vi började prata om semestrarna på jobbet igår oxå och det känns som att tiden går såååå fort så innan man hinner blinka så är vi där! Helt sjukt vad tiden rullar på. Snart är det precis ett år sedan Jag & Mamma åkte till Thailand... Vart har detta år tagit vägen undrar jag??!!! Skulle egentligen ha gått till gymmet imorse men har sovit sååå dåligt så jag orkade inte... Min sambo är inge pigg dag =/ stackarn... Jag får alltid ont i hjärtat när mina nära & kära inte mår bra.... Hoppas han piggnar till under dagen! Jag ska jobba mellan 10-18 idag och sen direkt iväg på helkroppsmassage hos Janet!! Det ska bliii såååå skönt och välbehövligt kan jag lova. Imorgonkväll är det träning som gäller och snart är det helg igen ; ) hiihi.... På lördag kommer mina underbara vänner Jessica & Gabriella hit och då blir det fest : ) Det var jättelängesen vi tre umgicks så det ska bli helt underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0