Soliga Söndag.

Jag & Linnea tog oss en härlig promenad i solen runt munken & hönsan! Sååå härligt : ) Man fick nästan lite vårkänslor! Vi gick hem till mig och tog en kopp kaffe efter promenaden och satt och snacka skit ett par timmar ;)
Nu har jag precis myst ner i soffan, skulle egentligen ha gått till gymmet men jag gör det imorgon istället! Har slagit på en tvättmaskin och tänker bara sitta framför tvn tills Viktor kommer hem ikväll. Då blir det pizza på menyn ;)
Det har varit en jättemysig dag verkligen, synd att tiden går såååå fort bara. Imorgon är det måndag igen!
Jag tänkte slänga upp lite bilder på mina nya träningskläder & mina shoppingfynd från igår : )


Träningskläder från H&M


Linne & Topp från VERO MODA


Blus & Halsband från GINATRICOT




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0