Strålande morgonpromenad *

Vaknade strax innan sju och kände mig riktigt pigg! Så varför inte passa på att ta en morgonpromenad tänkte jag ; ) På med träningskläderna och ut i solen!! Jättehärligt väder ute, det luktade vår, solen sken & fåglarna kvittra! Helt lovely : ) Dock så var det väldigt halt så man fick ta det försiktigt, kände mig som bambi på hal is på vissa ställen haha!! Nu är jag hemma i soffan nyduschad med kaffe koppen i handen : ) Börjar jobba klockan 10 och slutar klockan 17. Då blir det thaimat med Josefine och efter det tar jag med henne till Hedemora ; ) Underbart att få spendera lite kvalitetstid med den donnan på en fredag! Fika och innebandykik på kvällen för vår del : )
Hoppas att dagen på jobbet går supersupersuper fort!!! : )



Föresten så är jag såå brun och fin nu efter Min Brun utan sol jag gjorde igår  ;) ÄLSKART!!!

Kommentarer
Postat av: Linn Rudh

Är det den Röda på föregående inlägg du använt. Pris, köpställe och viktigast av allt,blir man orange?

2012-02-26 @ 17:55:11
URL: http://rudh.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja det är Decleors brun utan sol, kostar 350kr och finns att köpa på hudvårdssalonger som jobbar med det märket : ) Man blir inte orange!! Gyllenbrun jättefin naturlig färg! Bästa brun utan solen jag har testat!!

2012-02-26 @ 18:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0