* 2012 *

Gott nytt år allesammans

Hann vara frisk en dag efter min dödsförkydlning innan magsjukan slog till... Men nu kan allt bara bli bättre!! Vi hade iallafall en jättemysig & trevlig nyårsafton. Lunch hos Viktors Pappa och sen hem och göra irordning oss för middag på en & en halv. Där mötte vi upp Jonte och inledde kvällen med ett glas skumpa! Riktigt god mat!! Vi käkade 3 rätters ; ) Slog på stort!! Sen gick vi hem till oss och spelade lite spel och firade in det nya året! Efter tolvslaget ett besök hemma hos Adam och sen hem igen : ) Nyårsdagen gjorde vi inte såder jättemycket och sen igår slog som sagt min magsjuka ut... Men Viktor verkar ju ha nått slags superimunförsvar!! Han har varken blivit förkyld eller magsjuk.. De är lite konstigt egentligen! Med tanke på att vi är så nära inpå varann här hemma.. Idag lever jag iallafall och ska försöka samla tillbaka krafter så att jag kan jobba imorgon! Herregud jag har inte jobbat sen dagen innan julafton... Så idag är det en samlakrafter dag !!!

Lite bilder från nyårshelgen♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0