Frisk luft & Fika .

Jag mår lite bättre, men det snurrar till i skallen ibland... Har iallafall varit ute i friska luften en liten stund och sen kom Viktor hem så vi tog en liten fika på winarn :) Skönt att komma ut lite. Men nu är jag trötter!! Men ska försöka att inte lägga mig ner förns ikväll när vi ska sova. Läkarn sa att det var bra om jag kunde undvika det så att jag inte skulle få nått blodtrycksfall... Så jag får sitta & stå upp!! Men just nu skulle jag bara vilja sova.. Ska väll kanske börja med maten om en stund! Lax och potatis står på menyn ; ) Gud såå gott det ska bli! Älskar lax : )
Hoppas verkligen att jag är pigg imorgon när jag vaknar!! Nu vill jag komma igång med jobbet, träningen och vardagen igen.. Känner mig helt outside från allting ju.. Jag har sånt galet träningssug !! Jag längtar verkligen tills jag får träna så det står härliga till!! Nu blir det dock på Må Bättre : ) Spännande med nytt gym! Ja vad ska jag säga mer... Hmm Blev ett par nya skor idag oxå ; ) hihi... De var jag värd!!!

Kommentarer
Postat av: Linn

Sv: Tack snälla, det värmer <3

2012-01-25 @ 16:48:09
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0