Morgonkaffe & levande ljus : )

Åh vad skönt jag har sovit inatt! Kom i säng redan vid halv 10 igår!! Va helt sjukttrött... Vaknade knappt när Viktor gick upp imorse ; ) haha... Sömnbehov big time! Men nu idag känner jag mig utvilad & pigg : ) Såå skönt!!
Fick mina klänningar från Nelly igår! Såder 2 veckor försent men men ;) Dom va jättefina och satt jättebra.
Nu är jag sugen på en riktig festkväll med tjejerna snart så man kan dra på sig nån av dom : )
Ska åka till jobbet om en stund och det blir en långdag där eftersom Dessan ska fixa mina naglar efter jag slutat.
Skulle behövt en promenad ikväll oxå men får ta det på fredag istället! Och nu klär man ju byta gym till Må Bättre oxå eftersom iform har slagit igen... Så nya tag med träningen nästa vecka!!! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0